AEROBIK UMYSŁU
CEL GŁÓWNY PROJEKTU: zwiększenie o min. 80% poziomu kompetencji kluczowych, rozwoju właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy u min. 90 U SP nr 2 w Chełmie dzęki zajęciom pozalekcyjnym (wyrównawczym i rozwijającym), doradztwu edukacyjno-zawodowemu oraz pomocy psychologiczno – pedagogicznej, a także podniesienie jakości eferty edukacyjnej. poprzez zakup sprzętu TIK i wyposażenia do pracowni przyrodniczych w okresie do 31.12.2019 r. – typ projektu 1a) c) i d). ZADANIA: 1. Zajęcia językowe 2. Zajęcia przyrodniczo-matematyczne 3. Zajęcia informatyczne 4. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna GRUPA DOCELOWA: Zgodnie z SZOOP w ramach Działania 12.2 RPO WL grupę docelową stanowi 100 uczniów (U) (50K i 50M) oraz SP nr 2 w Chełmie. Zgodnie z kryt. form. specyficznym nr 1 – SP nr 2 w Chełmie jest szkołą, która osiągnęła słabe wyniki edukacyjne w skali woj. lubelskiego, zg. z wykazem stanowiącym zał. nr 16 do regulaminu konkursu. Projekt zakłada również stałą wspołpracę z rodzicami.. GŁÓWNE REZULTATY I PRODUKTY PROJEKTU: Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu – 90 Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1 Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1 Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie -100 Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1 Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie – 1
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.