Kompetentny i kreatywny uczeń/uczennica SP w Jabłoni Kościelnej
Celem głównym projektu jest zwiększenie możliwości rozwoju kompetencji matematyczno-przyrodniczych, posługiwania się językiem angielskim oraz rozwoju społeczno-intelektualnego, poprawy wymowy i rozwoju kreatywności 85 uczniów/ uczennic Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jabłoni Kościelnej do 30.06.2019 roku. Grupą docelową jest 85 uczniów/uczennic (40-dz, 45-ch) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jabłoni Kościelnej. Główne wskaźniki projektu: 1) produktu – liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych- 2 – l. uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych- 85 (40-dz, 45-ch) – l. szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie- 2 2) rezultatu bezpośredniego: – l. szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych- 2 – l. uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu- 77 (36-dz, 41-ch) – l. szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych- 2 Zadania: 1. Wyposażenie pracowni 2. Zajęcia z j. angielskiego w gimnazjum i SP 3. Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze z wyk. metody eksperymentu w SP 4. Zajecia rozwijające kompetencje przyrodnicze w SP 5. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w SP 6. Zajęcia specjalistyczne 7. Warsztaty rozwijające kreatywność Zakres wsparcia i doposażenia pracowni wynika z indywidualnej diagnozy potrzeb przeprowadzonej przez ZS w Jabłoni Kościelnej we IX. 2016 roku oraz zatwierdzonej przez organ prowadzący.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.