Realizacja planu ekspansji na rynki zagraniczne spółki InMotion Labs poprzez promocje produktów i usług.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 Przedmiotem projektu jest realizacja planu eksportu poprzez organizacje wyjazdów promocyjnych i udział w targach handlowych firmy InMotion Labs, a także budowa i wzmacnianie pozycji marki inMotion na rynku międzynarodowym. W ramach zadań realizowanych w programie Go to Brand beneficjent ma zamiar wystąpić jako wystawca na imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się na terenach Europy,Azji oraz Ameryki Północnej. Poprzez promocję produktów w ww. miejscach firma planuje nawiązać współprace z wieloma potencjalnymi klientami. Rozpowszechnienie oferty firmy na rynkach zagranicznych spowoduje wzrost eksportu i napędzi rozwój marki. Wnioskodawca wybrał 8 rynków docelowych w tym 3 perspektywiczne w celu zaprezentowania swojego produktu. Te rynki to: – Wielka Brytania – Austria – Hiszpania – Niemcy – Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) – Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA) – Korea Południowa – Singapur Wybrane targi zostały dopasowane wedle kategorii w której możliwe jest pokazywanie innowacyjnych produktów oraz usług elektronicznych. Projekt przyczynia się do rozwoju polskiej branży IT/ICT poprzez promocje produktu zaawansowanego technologicznie, umiejscowionego w niszowym segmencie rynku o niewielkiej konkurencji.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.