Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności oraz rozwój działalności eksportowej firmy KRYSZTAŁOWY ŚWIAT

nazwa beneficjenta
FIRMA KRYSZTAŁOWY ŚWIAT PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA EXPORT ALDONA GRABOWSKA PAJDAK
wartość projektu
1 080 797,56 zł
dofinansowanie z UE
796 875,00 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
chrzanowski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 Firma KRYSZTAŁOWY ŚWIAT jest jedną z nielicznych Firm na świecie, która zajmuje się projektowaniem i wykonywaniem specjalistycznych instalacji solnych. Opracowane w firmie produkty można stosować do wspomagania leczenia chorób górnych dróg oddechowych: astmy, alergii, schorzeń dermatologicznych. Przedmiotem projektu jest uczestnictwo w działaniach promocyjnych w ramach PROGRAMU PROMOCJI BRANŻY BUDOWY I WYKAŃCZANIA BUDOWLI na wybranych rynkach unijnych oraz pozaunijnych, w tym rynku perspektywicznym – Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA). Przeprowadzone przez Wnioskodawcę analizy trendów światowych wskazują, iż to właśnie te rynki posiadają znaczący potencjał rozwojowy – zatem są najbardziej odpowiednie dla rozwoju eksportu firmy KRYSZTAŁOWY ŚWIAT. Zaplanowane działania będą ukierunkowane na pozyskanie wiedzy w zakresie wejścia na rynek międzynarodowy, w szczególności ZEA z unikatową ofertą nowatorskich produktów takich jak PŁYTY SOLNE, OBRAZY SOLNE, TĘŻNIE SOLANKOWE, KOMNATY SOLNE jak również wzmocnienie wizerunku Wnioskodawcy na rynkach międzynarodowych. Zakres przedmiotowy projektu obejmuje promocję 4 nowatorskich produktów oraz marki KRYSZTAŁOWY ŚWIAT poprzez udział w targach branżowych na perspektywicznym rynku pozaunijnym w ZEA („Targi THE BIG 5”), a także na targach branżowych o charakterze międzynarodowym na terenie UE („Targi BATIMAT” we Francji, „Targi BUDMA” w Poznaniu) oraz Kataru (Targi PROJECT QATAR). W ramach projektu planowany jest także zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia Wnioskodawcy na wybrany rynek perspektywiczny ZEA oraz usługi szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia firmy na wybranym rynku perspektywicznym ZEA. W ramach działań dodatkowych projektu planowany jest także zakup działań informacyjno-promocyjnych projektu na wszystkich wybranych rynkach. Projekt będzie realizowany w okresie od 01.08.2018 r. do 31.12.2019 r

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.