Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów
ProjektopracowanonapodstawiewynikówdiagnozypotrzebprzeprowadzonejwZespole SzkółPublicznychwBorowie,SPwBorku Strzelińskim oraz SPwZielenicach.Wynikiegzaminówzewn.szkółsą niezadowalające ioznaczająniskiekomp.kluczoweuczniów. Projektobejmujewsparciem360uczniów(wtym177Dzi183Ch)orazdotyczypodnoszeniakompetencjikluczowychnazajęciachdodatkistymulowaniarozwojudzięki zajęciomspecjalistycznymdlauczniówzespecjalnymipotrzebamiedukacyjnymi.Zostanądoposażonepracownieprzedmiotowe(wtympracownieprzyrodniczei matematyczne)wsprzętniezbędnydoprzeprowadzaniadoświadczeńieksperymentóworaznaucz.matematyki.Nauczycielepodniosąswojekompetencjezawodowe.Celemgłównymprojektujestwzrostkompetencjikluczowychorazwłaściwychpostawiumiejętnościnarynkupracyu90%uczniówtj.324ucz(160Dz,164Ch) spośród360uczniów(177Dz,183Ch)objętychprojektem,zniwelowaniedeficytówu90%uczniówtj.52 ucz.(18Dz,34CH)objętychprojektemzespecj.potrzebami edukacyjnymi,poprzezrealizacjęzajęćdodatk.ispecjalist.orazpodniesieniekompetencjizawod.100%nauczycielitj.45osób(41K,4M)Zespole SzkółPublicznychwBorowie,SPwBorku Strzelińskim oraz SPwZielenicach wterminiedo31.10.2020r.Dziękirealizacjiprojektuzostanąosiągniętetrwałerezultaty/efektym.in: -wykorzystaniedoposażeniazakupionegodziękiEFSdopracowniprzyr.iprzedm.w3szkołach, -nabyciekompetencjiklucz.przez324ucz(160Dz,164Ch-podniesieniekompetencjizawod.u45n-li.Grupadoc.to: a)uczniowie:360uczniów(wtym177Dzi183Ch)b)nauczyciele:45os(41K,4M)c)szkoły:Zespół SzkółPublicznychwBorowie,SPwBorku Strzelińskim oraz SPwZielenicach.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.