Zielone światło dla integracji, czyli działajmy i uczmy się razem
Projektodawcą jest Fundacja „Równi, choć Różni”, która jest organem prowadzącym Szkołę Podstawową w Pławnicy. Celem głównym projektu jest wzrost kompetencji kluczowych z nauk matematyczno-przyrodniczych, TIK, języka angielskiego oraz właściwych postaw: kreatywności, innowacyjności i pracy zespołowej u min. 80% z 114 uczniów (56dz, 58ch) Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Konopnickiej w Pławnicy, z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do ucznia, zwłaszcza ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wzrost dostępu do informacji o rynku pracy poprzez utworzenie szkolnego Punktu Informacji i Kariery w terminie od 1 września 2018 do 30 czerwca 2019.Cel będzie realizowany poprzez przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i rozwijających z matematyki, rozwijających z nauk przyrodniczych (fizyka, chemia, biologia, geografia), TIK, wyrównawczych i rozwijających z języka angielskiego, rozwijających kreatywność, innowacyjność, pracę zespołową poprzez zajęcia: teatralne, plastyczno-techniczne, muzyczno-wokalno-taneczne, dziennikarsko-filmowe i rękodzieła artystycznego, terapeutyczne grupowe i indywidualne dla dzieci ze zdiagnozowanymi zaburzeniami: z integracji sensorycznej, manualno-grafomotoryczne, logopedyczne, psychologiczne, biofeedback, dla rodziców z dziećmi wspierającymi indywidualne podejście do dziecka, powstanie PIK. Rezultatami będzie podniesienie kompetencji w obszarach objętych wsparciem w ramach projektu, przez co projekt wpisuje się w cel szczegółowy Działania 10.2.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.