Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

PAUart. Katalog zbiorów artystycznych i naukowych Polskiej Akademii Umiejętności. Badanie, digitalizacja, opracowanie naukowe oraz udostępnienie dziedzictwa kulturowego. Etap 4.

nazwa beneficjenta
POLSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI
wartość projektu
2 235 558,31 zł
dofinansowanie z UE
1 900 224,58 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
m. Kraków
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-ADMINISTRACJA I OTWARTE ZASOBY
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Wartość artystyczna i historyczna zbiorów, wysoka jakość merytoryczna opisów dzieł sztuki i materiałów ikonograficznych, wypracowane metody prowadzenia procesu cyfryzacji tj. wdrożone standardy w zakresie m.in. parametrów sprzętowych i tworzenia digitalizatów wypracowane przez zespół ekspertów NIMOZ katalog dobrych praktyk, przyjęta Polityka Otwartości PAUart tj. publikowanie rekordów w domenie publicznej i nieodpłatne udostępnianie digitalizatów w wysokiej rozdzielczości spowodowały, że Polska Akademia Umiejętności zdobyła w ostatnich 4 latach wysoką pozycję wśród cyfrowych bibliotek i muzeów w Polsce. Jednak obecna infrastruktura informatycznotechniczna, digitalizacyjna i bazodanowa wymaga znacznych nakładów inwestycyjnych, ze względu na brak miejsca na archiwizację danych, brak serwera backupowego, zużycie techniczne skanerów oraz konieczność modernizacji i rozbudowy bazy bazodanowej i platformy www do udostępniania.Przedmiotowe przedsięwzięcie stanowi odpowiedź na zdefiniowane problemy i potrzeby związane z procesem digitalizacji i upowszechniania zasobów, oraz implikowane nimi niedogodności dla odbiorców oferty. Zakres projektu, którego realizacja przewidziana jest na 36 miesięcy, obejmuje:1. Rozbudowa zaplecza informatycznotechnicznego dla przechowywania, udostępniania i przetwarzania danych cyfrowych wytworzonych w ramach projektu2. Doposażenie Pracowni Digitalizacyjnej PAUart3. Rozwój i modernizacja systemów informatycznych tj. programu bazodanowego i platformy www4. Kwerendy, przygotowanie do digitalizacji i zabezpieczenie zbiorów 5. Digitalizacja wybranych 13 140 obiektów6. Opracowanie merytoryczne wybranych 13 140 obiektów7. Zarządzanie bazą danych i portalem 8. Obsługa administracyjna, księgowa i informatyczna projektu9. Promocja projektu10. Koszty pośrednie

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.