Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Szkole Podstawowej w Wiżajnach.
Projekt dotyczy zagospodarowania przestrzeni publicznej przy Szkole Podstawowej w Wiżajnach. W zakres przedsięwzięcia wchodzi zagospodarowanie terenu przed budynkiem, poprzez wykonanie: -placu manewrowego o powierzchni 841,31 m2, -powierzchnia nasadzeń 251,00 m2, -powierzchnia chodników ze schodami 56,40 m2 , – powierzchnia parkingów, w tym dla osób niepełnosprawnych 218,50 m2, -powierzchnia trawiasta podlegająca rekultywacji 1007,70 m2 -montaż dwóch ławek wraz z śmietniczkami, -montaż tablicy informacyjno-promocyjnej z wykorzystaniem treści aspektów historycznych, przyrodniczych i kulturowych Gminy Wiżajny. Powierzchnia projektowanego obszaru poddanego rewitalizacji to 2.374,91 m2, tj. ok. 0,0024 km2. Dzięki realizacji projektu zostaną uzyskane następujące efekty: – poprawa bezpieczeństwa, – podniesienie jakości infrastruktury około społecznej służącej mieszkańcom gminy, – podniesienie poziomu integracji społecznej, – wpływ pozytywny na obszary wykluczenia społecznego, – zwiększenie poziomu spędzania czasu wolnego, – poprawa ogólnego wizerunku miejscowości Wiżajny, jak i całej gminy jako przyjaznej rozwojowi społecznemu, – wzrost integracji mieszkańców, – rozwój przedsiębiorczości, możliwość poszerzenia kompetencji, wzrost dochodów mieszkańców gminy, – wzrost zatrudnienia, – wzrost atrakcyjności miejscowości gminnych, – zmniejszenie zjawiska migracji mieszkańców, – podniesienie jakości życia mieszkańców szczególnie przez grupy defaworyzowane, – uatrakcyjnienie turystyczne miejscowości.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.