Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Pakiet produktowo-usługowy grupy AGAPIT

kategoria
nazwa beneficjenta
AGAPIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
wartość projektu
2 089 952,04 zł
dofinansowanie z UE
1 019 318,89 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
m. Olsztyn
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
1.4. Nowe modele biznesowe i ekspansja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest zmiana sposobu zarządzania ofertą przedsiębiorstw tworzących grupę Agapit. Wspólne przedsięwzięcie: Pakietowanie oferty produktowo-usługowej. Polegać będzie na zaoferowaniu klientom wspólnej dostawy usług i produktów, do tej pory oferowanych oddzielnie lub w sposób nieskoordynowany. Pakiet Higieniczny Agapit Niniejszy projekt zapewni dostosowanie organizacyjne Partnerów pod względem wspólnego zarządzania logistyką wprowadzanego pakietu produktowo-usługowego Agapit. ZAKRES RZECZOWY: Agapit Sp z o.o. Sp k. 1. Budowa hali magazynowej (A) 2. Zestaw regałów wysokiego składu (A) Agapit PM Sp. z o.o. 1. Zestaw regałów wysokiego składu (A.PM) 2. Wózek widłowy elektryczny – wysokiego składu (A.PM) 3. Wózek widłowy elektryczny (A.PM) 4. Owijarka do palet (A.PM) Agapit Rent Sp. z o.o. 1. Samochód ciężarowy z zabudową hydrauliczną (A.R) 2. Laptop_szt.2 (A.R) 3. Budowa serwisu internetowego na poddomenie www.agapit.pl/oferta pakietowa (A.R) Agapit ITC Sp. z o.o. 1. Laptop_szt.2 (A.ITC) 2. Wielofunkcyjne urządzenie drukująco-skanująco-kopiujące (A.ITC) SPOSÓB WDRAŻANIA: Nastąpi wspólne wdrożenie do działalności 4 przedsiębiorstw, partnerów, bezpośrednio wpływając na zdolności logistyczne do wprowadzenia nowego modelu zarzadzania ofertą na rynek. Projektowany Pakiet produktowo-usługowy uzyska zdolność operacyjną i użyteczność dla klienta ostatecznego. Wspólne dla uczestników pakietu procesy logistyki magazynowania, kompletacji i dystrybucji będą koordynowane przez lidera. ETAPY REALIZACJI: • Wybór dostawców • Zakup i instalacja środków trwałych • Rozliczenie rzecz.-fin. Zgodność projektu z założeniami SzOOP RPO WiM:: Projekt dotyczy inwestycji umożliwiającej zmianę modelu zarządzania ofertą 4 przedsiębiorstw, poprzez stworzenie i prowadzenie na rynek wspólnego pakietu, rozwijanego pod wspólną marką. Projekt umożliwi rozwijanie modelu biznesowego w kierunku jego umiędzynarodowiania.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.