Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

EZD-RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej

nazwa beneficjenta
NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
wartość projektu
49 895 390,98 zł
dofinansowanie z UE
42 206 559,89 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Polska Cyfrowa
działanie
2.2. Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt będzie polegał na budowie i udostępnieniu jednolitego systemu (składającego się z zestawu aplikacji) klasy EZD do kompleksowego, elektronicznego zarządzania dokumentacją z predefiniowanymi procesami charakterystycznymi dla administracji rządowej i budowie chmury, na której usługi tej aplikacji będą udostępniane jako SaaS. Aplikacja będzie udostępniana bezpłatnie: 1) EZD RP-on premise, jako produkt do instalacji na infrastrukturze podmiotu użytkującego – dla instytucji publicznych, przede wszystkim administracji rządowej, dla której dodatkowo dostępny będzie bezpłatny maintenance; 2) EZD RP-SaaS, jako zestawu usług dostępnych w modelu SaaS, realizowanych na specjalnie zbudowanej w ramach projektu infrastrukturze chmury rządowej PaaS – dla administracji rządowej. EZD RP umożliwi jednostkom administracji rządowej wykonywanie czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw, gromadzenie i tworzenie dokumentacji w postaci elektronicznej. Infrastruktura chmury zostanie zlokalizowana w serwerowniach NASK (w przypadku EZD RP on premise – w serwerowniach urzędów), a miejsce użytkowania będzie rozproszone w urzędach administracji rządowej. System będzie spełniał współczesne wymagania wobec UX i UI, a także zapewniał maksymalną interoperacyjność, stając się integratorem systemów teleinformatycznych oraz procesów w urzędach. System zapewni reużywalność danych i umożliwienie użytkownikom systemu dostępu do rejestrów będących w posiadaniu administracji. Spodziewanym efektem realizacji projektu – wobec bezpłatnej dystrybucji aplikacji i przygotowania narzędzi migracji danych z innych systemów – będzie wytworzenie standardu de facto dla EZD w administracji rządowej i masowe wdrożenia systemu już po zakończeniu projektu. Grupą docelową, czyli ostatecznymi odbiorcami systemu EZD RP będzie administracja rządowa, ale pośrednio także klienci administracji tj. obywatele i przedsiębiorcy korzystający z e-usług publicznych.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.