Wdrożenie strategii wzorniczej w firmie Uniglass Polska Sp. z o.o.
Projekt został podzielone na trzy odrębne zadania, dotyczące różnych kwestii działalności firmy. Każde z nich zostanie zrealizowane przez Wnioskodawcę we współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Niektóre z nich wymagają znacznych nakładów finansowych, inne będą mogły być zrealizowane za wykorzystaniem zasobów własnych wnioskodawcy (oddelegowania pracowników do konkretnych zadań). Pierwsze zadanie będzie dotyczyło wdrożenia innowacji produktowej czyli szyby zespolonej z malowaną ramą. Jest ono odpowiedzią na zidentyfikowany podczas audytu wzorniczego problemu wzorniczego – brak autorskiego produktu. Kolejne zadanie to wdrożenie innowacji organizacyjnej. Zostało ono wyodrębnione, ponieważ w trakcie audytu wzorniczego zwrócono uwagę m. in. na brak wyodrębnionego działu B+R, nieaktualną strukturę organizacyjną firmy brak w strukturze projektanta wzornictwa. I wreszcie ostatnim zadaniem jest wdrożenie innowacji marketingowej, które zawiera w sobie działania mające na celu rozwiązanie dwóch problemów wzorniczych. Pierwszy z nich to komunikacja z klientem oraz komunikacja wizualna – przestarzałe logo, brak własnego nazewnictwa produktów, brak księgi znaku. Drugi problem to nieefektywne i niespójne działania marketingowe – brak strategii marketingowej, brak profesjonalnej prezentacji produktów. Zaproponowane działania zostały podzielone w ten sposób by w jak największym stopniu odpowiadały na zidentyfikowane problemy wzornicze oraz przyczyniły się do rozwoju Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.