Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

E-Oława – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców miasta.

nazwa beneficjenta
GMINA MIASTO OŁAWA
wartość projektu
1 085 475,31 zł
dofinansowanie z UE
917 364,94 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oławski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
2.1. E-usługi publiczne
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym celem projektu jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji – udostępnionych zostanie 28 e-usług publicznych: 9 e-usług na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja/personalizacja), 14 e-usług na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) i 5 e-usług na poziomie dojrzałości 1 (informacja). Projekt będzie przyczyniał się do większej dostępności e-usług realizowanych w szczególności w obszarach: administracji publicznej, wspierania przedsiębiorczości i prowadzenia działalności gospodarczej oraz w zakresie dostępu do informacji przestrzennej GIS. Większa dostępność e-usług realizowana będzie poprzez dostarczenie usług typu A2B, A2C. E-usługi publiczne o wysokim stopniu dojrzałości zapewnią możliwość załatwienia sprawy przez Internet. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia sprawy, wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. W zakresie spraw realizowanych przez sektor prywatny przekłada się to na ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej i przedsiębiorczości. Projekt zakłada także wprowadzenie szeregu usprawnień wewnątrz organizacji przekładających się na sprawne świadczenie e-usług. E-usługi na 3 poziomie umożliwią zainicjowanie sprawy drogą elektroniczną poprzez interaktywne wypełnienie i przesłanie dokumentów elektronicznych do urzędu. Doboru zaplanowanych do wdrożenia e-usług dokonano w oparciu o wewnętrzne statystyki spraw załatwianych w UM w Oławie. Zakres działań projektu zaplanowano w sposób zapewniający działanie stworzonego systemu e-usług zgodnie z wymogami obowiązującego prawa, w tym rozporz. dot. KRI i przepisów o ochronie danych osob. Centrum elektronicznych usług publ. będzie stanowił dedykowany gminny portal usług publicznych dla klientów urzędu. Zakres rzeczowy projektu obejmuje modernizację i przystosowanie infrastruktury teleinformatycznej UM do wymogów związanych ze świadczeniem e-usług. Okres realizacji: II kw. 2017 r. – II kw. 20

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.