„Akademia Przyszłości”
Główny cel proj. stanowi podniesienie poziomu i jakości kształcenia, wyrównanie dyspropor. z zakr. kompetencji kluczowych, a tym samym podniesienie poz. osiąg. wyników egzaminów i pełniejsze przygot. UCZ do dalszej edukacji, a w przyszłości do wejścia na rynek pracy. Proj. ma na celu także podniesienie kwalifikacji zatrudnionej w placówce kadry. Dzięki realiz. proj. możliwe będzie doposaż. pracowni przyrodn., zakup nowoczesnych narzędzi TIK i pomocy dydaktycznych z zak. wspomag. UCZ z SPE.Podniesiona zost. także efektywność kształc. w placówce. Grupę docelową stanowią UCZ, N oraz sama placówka.Wśród zadań realizowanych w projekcie znajd 1. Strefa kompetencji kluczowych – zajęcia dodatkowe i kursy dla N, 2. Strefa eksperymentu – zajęcia dod. i kursy dla N, 3. Strefa eksperymentu – doposażenie, 4. Strefa TIK – zajęcia dodatkowe i kursy dla N 5. Strefa TIK – doposażenie, 6. Strefa Specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych – klasy I – III – zajęcia specjalistyczne dla uczniów 7. Strefa Specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych – klasy IV – VIII, zajęcia specjalistyczne dla UCZ, kursy dla N i doposażenie. Wszystkie aktywności i etapy zadań zaplanowanych w projekcie obejmują zakres ujęty w Diagnozie Szkoły (przepr.w 04’18) zatwierdzonej przez organ prowadzący oraz zgodne z planem rozwojowym placówki. Działania w projekcie wynikają z diagnozy instytucjonalnej i jednocześnie odpowiadają na potrzeby zidentyfikowane w diagnozie regionalnej.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.