GAME JAM jako nowa metoda dydaktyczna. Poprawa jakości kształcenia w dziedzinie nowych technologii na pograniczu polsko-słowackim.
Projekt zakłada opracowanie, publikację i upublicznienie zaleceń metodyczno-dydaktycznych do realizacji warsztatów typu GAME JAM na kierunkach związanych z projektowaniem gier i multimediami. Projekt jest odpowiedzią na potrzeby edukacji związane z szybkim tempem zmian technologicznych a także niedostosowaniem metod dydaktycznych do aktualnych wymagań rynku pracy. Ponadto projekt odpowiada także na wyzwania związane z lokalizacją na pograniczu, tworząc środowisko współpracy i wymiany doświadczeń dla ośrodków kształcenia specjalistycznego położonych na pograniczu. Daje to studentom możliwość czerpania ze wspólnego dziedzictwa w zakresie artystycznym i twórczym oraz uczenia się pracy w środowisku międzynarodowym i przygotowania do aktywności zawodowej na transgranicznym rynku pracy. W ramach projektu zaplanowano opracowanie zaleceń dydaktycznych dla tej metody pracy dydaktycznej poprzez: przeprowadzenie dwóch cykli wspólnych warsztatów GAME JAM dla grup studentów z Polski i Słowacji (1 w Zilinie i 1 w Cieszynie);spotkania studyjne; konsultacje z ekspertami i przedstawicielami z branży multimediów oraz ankiety studentów. Podsumowaniem projektu będzie konferencja i udostępnienie zdigitalizowanej publikacji zaleceń dydaktycznych dla metody GAME JAM. Publikacja ta może stać się podstawą dla dalszej współpracy naukowej i dydaktycznej uczelni pogranicza oraz innych ośrodków kształcenia w branży nowych technologii.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.