Designerska odzież przedmiotem internacjonalizacji
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja działań promocyjnych marki produktowej Mara Gibbucci obejmującej unikatową, designerską odzież produkowaną przez firmę Tamara Gibus – Mara Gibbucci poprzez jej udział jako wystawca w 6 imprezach wystawienniczych o charakterze międzynarodowym: 1 Who’s Next Paris 01.2020 2 Who’s Next Paris 09.2020 3 Curate NY 02.2020 4 Curate NY 09.2020 5 Mode in France Tokio 02.2020 6 Mode in France Tokio 07.2020 – Udział w misji gospodarczej wyjazdowej na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego – Dubai International Fashion Week ZEA. – Zakup indywidualnych materiałów reklamowo-promocyjnych Zaproponowane działania, w tym branżowe wydarzenia promocyjne, zostały wybrane spośród imprez wskazanych w ramach programu promocji branży MODA POLSKA, zgodnie z jego ramami czasowymi. Rynki perspektywiczne, na terenie których będą prowadzone działania promocyjne przewidziane w projekcie to: Stany Zjednoczone Ameryki, Japonia oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Wzięcie udziału we wskazanych imprezach wystawienniczych jako wystawca umożliwi Wnioskodawcy realizację aktywnej promocji oferty firmy. Natomiast zaplanowana misja gospodarcza pozwoli Wnioskodawcy na nawiązanie bezpośrednich kontaktów z potencjalnymi odbiorcami. Projekt będzie sfinansowany z środków własnych, które posiada firma Tamara Gibus – Mara Gibbucci, co potwierdzają sprawozdania finansowe firmy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.