Zwiększenie potencjału konkurencyjnego i promocja marki JustIdea na rynkach zagranicznych, w tym na rynku perspektywicznym USA
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest wsparcie działań marki JustIdea dążących do wzrostu jej rozpoznawalności na rynkach zagranicznych. Wnioskodawca wybrał zgodny z zakresem działalności Branżowy Program Promocji IT/ICT, według którego przygotowano zakres projektu oraz dokonano wyboru rynku perspektywicznego – regionu Ameryki Północnej, w szczególności – USA. Wnioskodawca przeprowadzi działania w Stanach Zjednoczonych oraz na rynku portugalskim i niemieckim. Planowane działania obejmują: – udział w wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy (Techcrunch Disrupt 2020, Hannover Messe 2020, SXSW 2020, Web Summit 2020), – usługę doradczą związaną z rynkiem perspektywicznych (analiza rynku IT z uwzględnieniem digital), – dodatkowe działania informacyjno-promocyjne. Projekt sfinansowany będzie z wypracowanych w ubiegłych latach zysków zatrzymanych oraz, w razie potrzeby, środków własnych właściciela.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.