Rozwój eksportu firmy Wild Grass sp. z o.o. sp. k. (Wild Grass) poprzez udział w targach zagranicznych.
SA 42799(2015/X) Projekt dotyczy udziału firmy Wild Grass w programie promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe i podjęcia działań mających na celu nawiązanie zagranicznych kontaktów handlowych oraz promocję firmy i jej produktów ze szczególnym uwzględnieniem marki „ChaiKola” za granicą. Firma weźmie udział w targach zagranicznych w Azji (ChRL, Tajlandia), na Bliskim Wschodzie (ZEA), w Afryce (RPA), w dwóch imprezach światowej rangi w Europie (SIAL w Paryżu, IFE w Londynie) oraz w największych targach spożywczych w krajach bałtyckich (Łotwa). Wnioskodawca weźmie udział w działaniach promocyjnych na rynkach perspektywicznych: Azja Południowo-Wschodnia (Tajlandia), Bliski Wschód (ZEA), państwa BRIC (Chiny, RPA). W trakcie realizacji projektu przygotowane i wydrukowane zostaną materiały ofertowe i reklamowe oraz przetłumaczona zostanie na różne wersje językowe strona internetowa firmy. Wild Grass zleci również na potrzeby działań promocyjnych produkcję spotu reklamowego.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.