Udział w targach i misjach gospodarczych jako sposób na internacjonalizację firmy Addicted to music.
SA 42799(2015/X) Celem niniejszego projektu jest zwiększenie zasięgu działania a co za tym idzie rozpoznawalności firmy Addicted to Music na rynkach zagranicznych. Ekspansja zagraniczna firmy oraz jej promocja na rynkach obcych pozwoli firmie na pozyskanie nowych klientów, zwiększenie rozpoznawalności firmy, wzrost przychodów. Produktami, które są przedmiotem eksportu w projekcie są sprzęty dla reżyserów dźwięku – urządzenia Bettermaker. Aby możliwe stało się osiągnięcie ww. celów wnioskodawca zamierza uczestniczyć w targach i misjach gospodarczych. Wystawiennictwo na tych będzie wiązało się z wydatkami związanymi z: wynajmem powierzchni wystawienniczej, zabudową stoiska, transportem eksponatów oraz transportem i noclegiem osób biorących udział w targach i misji oraz z promocją. Spółka będzie finansować działania ze środków własnych do czasu uzyskania płatności pośrednich i końcowej.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.