Internacjonalizacja firmy Bogutti na rynkach zagranicznych w ramach promocji polskich specjalności żywnościowych
SA 42799(2015/X) Firma planuje wziąć udział w programie promocji polskich specjalności żywnościowych na rynkach Rosji, Niemiec, ZEA, Francji, Hiszpanii, Chin, Holandii, Etiopii, Kenii, Chile, Argentyny, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii. Firma planuje wziąć udział w 8 imprezach targowych w charakterze wystawcy: World Food Moscow 2019, SIAL China 2019 i 2020, ISM Kolonia 2020, Speciality Food Festival Yummex 2020, SIAL Paris 2020, Alimentaria 2020 i Gulfood 2020. Firma weźmie udział w 9 wyjazdowych misjach gospodarczych do Holandii, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Etiopii, Kenii, Chile i Argentyny. W ramach misji wyjazdowych firma weźmie udział w następujących imprezach targowych: PLMA „World of Private Label” International Trade Show 2019 i 2020, SIAL Canada 2020, The International Food & Drink Event (IFE). W ramach działań informacyjno-promocyjnych projektu firma przeprowadzi także dodatkowe działania promocyjne: zleci przygotowanie i produkcję katalogów, kubków, wizytówek, toreb papierowych (małych i dużych), smyczy, breloczków, magnesów, opasek odblaskowych, rollupu i produkcję długopisów. Projekt dotyczy promowania produktu i marki produktowej firmy przy wykorzystaniu założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany z własnych środków wnioskodawcy i z otrzymanej dotacji w formie zaliczki i refundacji.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.