Promocja i internacjonalizacja marki produktowej CHIRMED na arenie międzynarodowej branży sprzętu medycznego
SA 42799(2015/X) Projekt obejmuje działania nakierowane na promocję marki produktowej CHIRMED na rynku międzynarodowym, co przyczyni się do wzrostu poziomu umiędzynarodowienia tego innowacyjnego przedsiębiorstwa. Przedmiotem projektu jest promocja na rynku międzynarodowym marki produktu eksportowego CHIRMED, którym są specjalistyczne narzędzia chirurgiczne. Zakres projektu obejmuje udział CHIRMED w targach i misjach gospodarczych. Spółka będzie finansować działania ze środków własnych do czasu uzyskania płatności pośrednich i końcowej
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.