Audyt wzorniczy wsparciem dla rozwoju innowacyjności firmy Vortumnus
Projekt polegał będzie na zdiagnozowanie sytuacji w firmie Vortumnus, jej potencjału i kierunków w zakresie rozwoju wzornictwa. Przeprowadzone zostaną: 1.audyt wewnętrzny – celem audytu będzie poznanie sytuacji wnioskodawcy w zakresie oferty produktowej pod kątem wykorzystania wzornictwa, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, charakterystyki klientów i konkurencji oraz trendów rynkowych – wizyta ekspertów w siedzibie klienta. 2.audyt zewnętrzny – celem będzie analiza postrzegania produktów oraz ich wartości przez klienta z uwzględnieniem cech produktów determinowanych przez wzornictwo oraz trendów – eksperci oraz 2 dedykowany zespół (5 wizyt/ rozmów z końcowymi użytkownikami) 3.analiza otoczenia konkurencyjnego i mapa grup strategicznych – celem będzie analiza konku-rencyjnych produktów pod kątem znalezienia wyróżników komunikacyjnych – eksperci oraz dedykowany zespół. 4.analiza potrzeb klienta w zakresie zarządzania wzornictwem w kontekście tworzenia oferty wy-korzystującej wzornictwo i potencjał rynkowy wnioskodawcy – eksperci oraz dedykowany zespół. 5.raport z audytu zawierający rekomendacje odnośnie dalszych działań związanych ze stosowaniem wzornictwa w firmie – strategia wzornicza – eksperci oraz dedykowany zespół. Za realizację audytu odpowiedzialny będzie zespół audytorów Wykonawcy
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.