Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Standardy Obsługi Inwestora w Województwie Lubelskim

kategoria
nazwa beneficjenta
WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE
wartość projektu
2 493 294,75 zł
dofinansowanie z UE
2 101 348,81 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Projekt „Standardy obsługi inwestora w województwie lubelskim” skierowany jest do wszystkich JST z terenu województwa lubelskiego. Głównym celem Projektu jest opracowanie i wdrożenie, wśród 50% JST oraz conajmniej 50% miast średnich objętych wsparciem w projekcie (KD4), procedur współpracy z inwestorem, rozwiązań podnoszących atrakcyjność inwestycyjną gmin/powiatów, w tym przygotowanie, upowszechnienie, aktualizację informacji o ofercie inwestycyjnej gminy/powiatu:opracowanie i wdrożenie w JST minimalnego zakresu zasad (procedur) współpracy z inwestorem;doskonalenie kompetencji kadr JST w zakresie opracowywania ofert inwestycyjnych oraz obsługi inwestora;budowa lokalnych sieci współpracy na rzecz obsługi inwestora z udziałem instytucji otoczenia biznesu oraz publicznych służb zatrudnienia;elektronizacja procesu obsługi inwestora w szczególności dostępu do informacji o ofercie inwestycyjnej;działania szkoleniowe upowszechniające strategiczne podejście do zarządzania rozwojem gospodarczym w JST;W ramach projektu, którego realizacja zaplanowana jest na okres od 1 października 2019 r. do 31 marca 2023 r., wsparciem zostanie objętych min. 100 samorządów i ponad 250 osóbpracowników samorządowychw rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2018 r. poz. 1260, ze zm.) (KD2)

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.