Trzecia Misja Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego
Celem głównym projektu jest zwiększenie do końca sierpnia 2022 roku kompetencji min. 840 uczniów mazowieckich szkół średnich (w wieku 15-19 lat), którzy pragną poszerzać swoją wiedzę w obszarze języka angielskiego, 252 uczniów klas maturalnych (w wieku 18-19 lat), przygotowujących się do egzaminu dojrzałości z języka angielskiego, 101 osób dorosłych, przyszłych pracowników sektora edukacyjnego (m.in. szkoleniowców, trenerów, nauczycieli itp.) w programach kształcenia o profilach technicznych, którzy zakończyli już swoją edukację na poziomie zasadniczym, jednak wciąż chcą rozwijać się we wspomnianym zakresie, a także 210 seniorów (osób w wieku 65+), którzy wciąż chcą się rozwijać i uniknąć społecznego i zawodowego wykluczenia.Projekt będzie trwał 36 miesięcy, w trakcie których planuje się realizację4 zadań. Zakłada się, że przynajmniej 70% uczestników, którzy wezmą udział w projekcie, podniesie swoje kompetencje uznane za kluczowe i niezbędne na rynku pracy, wynikające z charakteru prowadzonych zajęć. W wyniku realizacji projektu uczestnicy rozwiną swoją wiedzę i kompetencje, dzięki czemu będą mogli pozostać aktywni zawodowo (seniorzy), wzmocni się ich konkurencyjność na rynku prazy oraz w lepszym stopniu przygotowani będą do wypełniania swoich obowiązków służbowych bądź prowadzenia własnej działalności gospodarczej (osoby dorosłe), czy też do podejmowania dalszej edukacji na wyższych poziomach kształcenia (młodzież).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.