Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Budowa windy, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania z budynku domu dziecka na budynek wielorodzinny z przeznaczeniem na mieszkania chronione dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej i mieszkania wspomagane dla osób bezdomnych z usługami oraz termomodernizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 74 w Toruniu – Etap III

nazwa beneficjenta
GMINA MIASTA TORUŃ
wartość projektu
1 044 414,86 zł
dofinansowanie z UE
857 650,56 zł
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
m. Toruń
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
działanie
6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Zadanie1. Roboty bud. związane z przebudową, remontem oraz termomodernizacją budynku – bud. windy.Inwestycja polega na termomodernizacji oraz przebudowie Domu Dziecka nr3 przy ul.Bydgoskiej74 – III piętro z przeznaczeniem na mieszk.wspomagane dla osób bezdomnych. Proj. będzie realizowany w bud. przy ul. Bydgoskiej74 na działkach o nr ewidencyjnym 447,448/4 oraz 437/2 –obręb7.Prace z zakresu przeb. bud.:przebudowa wewnątrz pomieszczeń na III piętrze – na mieszk. wspierane dla osób bezdomnych. Na III piętrze zostaną przeprowadzone prace: wyburzenia istniejących ścianek działowych, wprowadzenie nowych ścian lekkich z płyt g-k., zamurowania z bloczków z betonu kom. prowadzenie nowoprojektowanych otworów drzwiowych lub ich poszerzanie wraz z wprowadzeniem nowych nadproży oraz zamurowywanie istniejących otworów drzwiowych i okiennych, montaż nowych nadproży, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,wentylacja grawitacyjna pomieszczeń, dostosowanie III piętra bud. do przepisów p.poż.Koncepcja przewiduje wydzielenie następujących pomieszczeń:III piętro: 1mieszkanie wspomagane dla 4osób, w tym 4pokoje jednoosobowe z aneksem kuch.oraz zapleczem sanitarnym; pomieszczenie gosp.; biuro i toaleta dla pracownika.-Jeden pokój wraz z łazienką dostosowany jest do potrzeb osoby niepełnosp. Powierzchnia ujęta we wniosku dot. etapu III wynosi: 276,17 m2 (w tym części wspólne: winda, dach, powierzchnia piwnic, powierzchnia parteru, w tym klatka schodowa, wejście i korytarz – o łącznej powierzchni 68,94 m2). Stosunek powierzchni etapu III do powierzchni całkowitej objętej pracami w ramach projektów wynosi: 276,17 m2 :814,36 m2 = 0,339 (współczynnik)Utworzenie mieszk. wspomaganego zapewni właściwe warunki do prowadzenia gosp. dom. co zwiększy się poczucie bezp. wśród mieszk. dzięki posiadaniu własnego lokum.Pozwoli to na integrację ze środ. lokalnym, naukę samodzielności, racjonalnego gosp. budżetem, doskonalenia czynności przydatnych w gosp. dom.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.