Przedszkole Specjalne
Celem projektu jest poprawa jakości św. usług wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Specjalnym poprzez realizację dodatkowej oferty edukacyjnej i specjalistycznej umożliwiającej dzieciom niepełnosprawnym7(1K,6M)udział w wychowaniu przedszkolnym poprzez wyrównanie deficytu wynikającego z niepełnosprawności w okresie 14 m-cy. Realizacja projektu przyczyni się do osiągnięcia celu szczegółowego Pr XI SZOP RPO WŁ 2014-20 poprzez realizację zajęć ze specjalistami. Zakup pomocy dydaktycznych przyczyni się do poprawy warunków dydaktycznych przedszkola. Podniesienie kompetencji zawodowych 2 nauczycieli (2K), rozwijanie indywidualnego podejścia do dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Podniesienie wiedzy w zakresie pracy indywidualizacji pracy z dzieckiem niepełnosprawnym wśród nauczycieli przełoży się na jakość i skuteczność nauczania. Pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu przyczynią się do poprawy warunków dydaktycznych przedszkola specjalnego. W ramach projektu realizowane będą zadania: 1.Zajęcia Integracji Sensorycznej 2.zaj. sensoplastyczne 3.zaj. o charakterze terapeutycznym:TUS 4.Terapia ręki 5.Terapia taktylna 6.zaj.kompens-korekc.,logipedyczne, psychologiczne 7.praca przedszkola i doposażenie sal przedszkolnych 8.sala doświadczania świata 9.plac zabaw 10.rehabilitacja i gimnastyka korekcyjna 11.zajęcia z arteterapii 12.zajęcia z muzykoterapii 13.Szkolenia nauczycieli Projekt powstał w oparciu o diagnozę potrzeb przedszkola specjalnego zatwierdzony przez organ prowadzący. Jest skierowany do dzieci niepełnosprawnych intelektualnie. Nie ogranicza dostępu dla dzieci z różnymi niepełnosprawnościami.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.