Poprawa bezpieczeństwa dostawy wody i usprawnienia obsługi klientów w zakresie świadczonych usług wodno-kanalizacyjnych przez Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp. z o.o.
Celem głównym projektu jest zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie działania Wnioskodawcy. Główni interesariusze: – pracownicy i kadra zarządzająca, projektodawcy – odbiorcy usług. Oczekiwania interesariuszy głównych dotyczą zapewnienia ciągłości dostaw wody o odpowiedniej jakości oraz ilości. Oczekiwania Wnioskodawcy dotyczą również możliwości sfinansowania nakładów związanych z realizacją inwestycji. Kluczowe rezultaty projektu uwzględniają liczbę osób korzystających z ulepszonego zaopatrzenia w wodę – 32 750 osób (80% mieszkańców Świdnika oraz 10% mieszkańców gminy Mełgiew) Zakres rzeczowy uwzględnia: a) modernizację magistrali wodociągowej wraz z komorami zasuw od studni głębinowych do zbiorników magazynowych wody oraz montaż światłowodu w modernizowanej magistrali. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Mełgiew w powiecie świdnickim województwa lubelskiego. Odcinki magistrali wodociągowej będące w zakresie opracowania zlokalizowane są w obszarach wiejskich. Projekt obejmuje wykonanie bezwykopowej przebudowy (renowacji) odcinków magistrali wodociągowej o łącznej długości ok. 10,6 km, od studni głębinowych do zbiorników magazynowych wody, które są zlokalizowane na terenie gminy Mełgiew. Istniejąca magistrala wodociągowa została wykonana w latach 80-ych. Odnotowano coraz większą awaryjność oraz oceniono, że magistrala jest przewymiarowana. b) modernizację systemu sterowania studniami. Nowy system zarządzania i nadzoru wydobyciem, uzdatnianiem i dystrybucją wody zapewni pełną i wiarygodną kontrolę nad pracą urządzeń, rejestrację parametrów w trybie online, pełny nadzór dostępu do chronionych obiektów m.in. studni głębinowych, a połączenie kablowe światłowodowe pomiędzy dyspozytornią centralną i odległymi obiektami studni głębinowych zapewni ciągłość, niezawodność, wysoką jakość i kompletność przekazywanych informacji. c) usprawnienie obsługi klientów poprzez wdrożenie Internetowego Biura obsługi klienta i-BOK
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.