Żłobek bez barier II
Projekt „Żłobek bez barier II” jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców Lublina, rodziców/pełnoprawnych opiekunów dzieci do lat 3. W związku z postępującą w dużym tempie rozbudową osiedli mieszkaniowych tzw. „sypialni” i utrzymującą się liczbą urodzeń dzieci w Lublinie, na 15 maja 2018 r brakuje ponad 600 miejsc dla dzieci w żłobkach. Największa liczba oczekujących jest w dzielnicach Czechów, Kalinowszczyzna (obszar działalności nowego Żłobka). Celem projektu jest wparcie do 31.08.2020 r. 189 rodziców/prawnych opiekunów dzieci do lat 3 poprzez utworzenie 140 miejsc opieki nad dziećmi, w tym miejsc dla dzieci z dysfunkcjami i niepełnosprawnościami w nowo powstałym żłobku przy ul. Zelwerowicza w Lublinie. Wnioskodawca zaplanował realizację zadania obejmującego:zapewnienie opieki nad dziećmi (stworzenie nowych 140 miejsc dla dzieci w wieku do 3 lat oraz zatrudnienie odpowiedniego personelu do funkcjonowania żłobka)zakup wyposażenia do prowadzenia kreatywnych zajęć edukacyjnych i socjalizujących dzieciwyposażenie kuchni, szatni, łazienek i jadalni w niezbędne akcesoria, meble i sprzętzakup wyposażenia sal przeznaczonych dla edukacji polisensorycznej, w tym dla dzieci z niepełnosprawnościami Dzięki realizacji w/w działań na rynek pracy będą mogli powrócić rodzice/pełnoprawni opiekunowie dzieci do lat 3, będący w trakcie sprawowania osobistej opieki nad dzieckiem, bierni zawodowo, bezrobotni, którzy z powodu małej dostępności miejsc w żłobkach, nie mają takiej możliwości. Projekt rozwiąże problemy R/O z grupy docelowej (GD) pracujących, którym zbyt mała dostępność miejsc w żłobkach miejskich utrudnia aktywność zawodową.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.