Rozwój działalności eksportowej INSTAR poprzez zwiększenie sprzedaży na dotychczasowych rynkach oraz wdrożenie produktów na nowe rynki w Europie i Afryce.
Głównym celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa INSTAR poprzez zdobycie nowych rynków zbytu. W celu przygotowania firmy na prezentację swojej oferty na nowych rynkach zagranicznych została opracowana strategia działalności międzynarodowej. W sposób pełny przedstawia ona możliwości przedsiębiorstwa oraz jego atuty.Przedsiębiorstwo przygotuje do wdrożenia na nowych rynkach swoich produktów narzędzia budowlane oraz ogrodnicze.Dotychczas firma nie prowadziła działań sprzedażowych na wielu rynkach jednak konieczne sa dalsze zabiegi wzmacniające pozycję firmy jak również poszukiwanie nowych klientów. W wyniku tego zaplanowano przeprowadzenie następujących działań: Opracowanie Strategii działalności międzynarodowej Udział w targach branżowych na terenie Maroko, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Kazachstanu w ramach tej grupy zadań przewiduje sięwynajem powierzchni wystawowej, obsługę techniczną targów, transport eksponatów oraz zakwaterowanie pracowników Spółki podczas targów.Podczas realizacji projektu przedsiębiorstwo czterokrotnie zaprezentuje swoją ofertę na największych imprezach branżowych odwiedzanych przez odbiorców z całego świata. Projekt ma neutralny wpływ na realizację zasad horyzontalnych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.