Ekspansja międzynarodowa Kunagone - odstraszacza na kuny i inne dzikie zwierzęta w ramach aktywności międzynarodowej małopolskich MŚP.
Projekt zakłada wzrost sprzedaży produktu Kunagone na rynkach europejskich, ze szczególnym uwzględnieniem Niemiec. Założenia te będą realizowane za pomocą dwóch głównych kanałów. Pierwszym z nich będą wyjazdy na międzynarodowe targi branżowo dostosowane do specyfiki produktu. Przy ich pomocy Spółka ma zamiar uwiarygadniać pozycję produktu i sprawić, że ten stanie się zauważalny wśród branży samochodowej na Zachodzie. Na targach, czego już niejednokrotnie doświadczyliśmy, można pozyskać klienta, zyskać rozgłos dzięki mediom, ale przede wszystkim dać się zauważyć, nawet jeśli bezpośrednio nie skończy się to zamówieniem. Wyjazdy targowe będą wspierane poprzez sprzedaż telefoniczną drugi, równie ważny kanał, za pomocą którego będziemy docierać z ofertą do mniejszych firm warsztatów samochodowych i sklepów motoryzacyjnych. Model telesprzedaży sprawdza się w Polsce i mamy w planie jego rozszerzenie, we współpracy z doświadczonym, sprawdzonym callcenter. Celem projektu jest sprzedanie 290.000 sztuk Kunagone w okresie jego trwania i 30 miesięcy po jego zakończeniu 54 miesiące, z największym udziałem sprzedaży na rynku niemieckim.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.