Strategia wejścia na rynek zagraniczny firmy BIM PRODUCTION Norbert Lewko.
Wnioskowany projekt polega na stworzeniu strategii wejścia na rynek zagraniczny firmy BIM PRODUCTION Norbert Lewko. Celem projektu jest przygotowanie strategii wyjścia na rynek zagraniczny wykazujący w toku analizy najwyższy potencjał pod kątem oferowanych przez firmę usług. Usługa z jaką firma BIM PRODUCTION Norbert Lewko chce wyjść na rynki zagraniczne to budowa bibliotek BIM. W przedmiotowym projekcie założono następujące zadania: – Analizę przedsiębiorstwa pod kątem potencjału wyjścia na rynki zagraniczne. – Analizę i wybór rynku docelowego. – Analizę i wybór produktu/usługi pod kątem wprowadzenia na rynek zagraniczny. – Cele strategiczne oraz kluczowe działania. – Rekomendację konkretnych działań zaplanowanych do osiągnięcia wskazanych celów. – Budżet i harmonogram działań na wskazanym rynku docelowym. – Business model canvas. – Wskazanie możliwości pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania proponowanych działań. Wskaźniki produktu wybrane w projekcie to: liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie, liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje, inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw, liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie doradztwa specjalistycznego. Produktem końcowym wytworzonym w trakcie realizacji projektu będzie dokument opisujący strategię wejścia na rynek zagraniczny firmy BIM PRODUCTION Norbert Lewko.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.