Strategia wejścia na rynek zagraniczny firmy NeoBRAND Marek Truszkowski
Celem prorozwojowej usługi doradczej jest przygotowanie spójnej strategii zapewniającej podejmowanie skutecznych działań związanych z wprowadzeniem konkretnych produktów na wybrane rynki zagraniczne. Głównym założeniem projektu jest wytypowanie najbardziej korzystnego rynku zagranicznego, w którym firma będzie miała największe szanse na internacjonalizację. Zakres prac i zadań jaki zostanie zrealizowany w ramach tego projektu obejmować będzie: 1. Analizę strategii przedsiębiorstwa 2. Doświadczenie przedsiębiorcy w wychodzeniu na nowe/-y rynki/-ek 3. Opracowanie założeń dot. wyjścia na nowe rynki zagraniczne 4. Propozycja zmian w związku z wyjściem na nowe rynki zagraniczne 5. Opracowanie Business Model Canvas 6. Opracowanie analizy finansowej przedsiębiorstwa w odniesieniu do wychodzenia na nowe rynki zagraniczne. Wskaźniki produktu wybrane w projekcie dotyczą: Liczby przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie, liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje, inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw, liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie doradztwa specjalistycznego. Produktem końcowym wytworzonym w trakcie realizacji projektu będzie dokument opisujący strategię wyjścia firmy NeoBrand Marek Truszkowski na wskazany we wniosku rynek/-k zagraniczny/-ne. Termin zakończenia realizacji prorozwojowej usługi doradczej został określony do 26 sierpnia 2019r.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.