Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego

nazwa beneficjenta
POWIAT LIDZBARSKI
wartość projektu
613 409,84 zł
dofinansowanie z UE
521 398,36 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
lidzbarski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Realizacja projektu będzie polegała na wdrożeniu systemu usprawniającego zarządzanie infrastrukturą drogową powiatu lidzbarskiego. Bazą referencyjną systemu będzie ewidencja dróg i obiektów mostowych. Na bazie tej ewidencji system będzie wspierał procesy: – związane z regulacją stanów prawnych nieruchomości, położonych w pasach drogowych, zapewnienie dostępu do danych EGiB oraz wykonywanie automatycznych analiz konfliktów własnościowych działek położonych w pasie drogowym – związane z zarządzanie majątkiem drogowym poprzez zapewnienie dostępu do informacji jaki był stan majątku na zadany moment w przeszłości, z uwzględnieniem parametrów przestrzennych. Dodatkowo system dostarczy informacje dotyczące stanu technicznego majątku drogowego, tak by można było planować utrzymania długoterminowego dróg. – związane z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez dostarczenie platformy do zarządzania projektami organizacji ruchu drogowego i związanych z nimi aktualizacjami baz danych oznakowania poziomego i pionowego, tak aby stan organizacji ruchu drogowego w terenie oraz w ewidencji posiadał swoje odzwierciedlenie w stosownych dokumentach. – związane z utrzymaniem bieżącym i długoterminowym dróg, poprzez zapewnienie dostępu do kluczowych informacji związanych z tymi procesami oraz dostarczeniem narzędzie wspierających realizacje tych prac. – związane z obsługą zajęcia pasa drogowego oraz decyzjami lokalizacyjnymi, poprzez dostarczenie narzędzi zapewniających kontrole deklarowanych powierzchni zajęć oraz zapewniających automatyzacje naliczania opłat i wydawania decyzji Dla interesanta system udostępni interaktywne mapy oraz formularze e-usług. Wszystkie elementy projektu realizują założenia SZOOP i wpisują się w typ proj: e-administracji- uproszczenie i zinformatyzowanie procedur zorientowane na użytkownika oraz elektroniczne zarządzanie zasobami i informacja sektora publicznego. Projekt udostępni e-usługi (min. 3 poziom) i informację sektora publicznego.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.