Dobry start dla przedszkolaków z Gminy Kotlin
Celem projektu pn. „Dobry start dla przedszkolaków z Gminy Kotlin” jest utworzenie 25 miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Kotlin w okresie od od 01.04.2019 do 31.08.2020 w 2 oddziałach przedszkolnych działających przy szkołach podstawowych w Magnuszewicach – 15 miejsc oraz w Woli Książęcej – 10 miejsc. W projekcie wsparciem zostaną objęci również 30 rodzice/opiekunowie dzieci przyjętych do nowotworzonych oddziałów. Działaniem uzupełniającym w projekcie będzie podniesienie kompetencji i kwalifikacji 4 opiekunów wychowania przedszkolnego poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach.Działania opiekuńczo-wychowawcze zostaną poprzedzone, realizowanymi w ramach wsparcia, pracami modernizacyjnymi i doposażeniem m.in. dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zwiększenia liczby podopiecznych placówek. Przedsięwzięcie zakłada sfinansowanie kosztów bieżącego utrzymania nowo tworzonych 25 miejsc przedszkolnych przez okres 12 miesięcy, w tym kosztów personelu dydaktycznego i pomocniczego oraz wyżywienia dla dzieci. W ramach projektu zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia dla grupy 25 dzieci w wieku przedszkolnym (gimnastyki korekcyjnej, gimnastyczno-rytmiczne, psychologiczno-pedagogiczne oraz logopedyczne) oraz warsztaty dla ich opiekunów/rodziców (z psychologiem i pedagogiem).Projekt zakłada podwyższenie kwalifikacji 4 nauczycieli przedszkolnych w ramach specjalistycznych szkoleń z zakresu rozwijania kompeencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym oraz metod aktywizacyjnych w pracy w przedszkolu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.