Opracowanie zautomatyzowanego systemu proceduralnego generowania efektów specjalnych w grach wideo z uwzględnieniem charakterystyki dźwięku i muzyki
Przedmiotem projektu jest OPRACOWANIE ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU PROCEDURALNEGO GENEROWANIA EFEKTÓW SPECJALNYCH W GRACH WIDEO Z UWZGLĘDNIENIEM CHARAKTERYSTYKI DŹWIĘKU I MUZYKI o roboczej nazwie LudFX. Technologia będąca przedmiotem Projektu pozwoli Spółce na zwiększenie efektywności procesu tworzenia gier wideo (w szczególności 3D i VR) w zakresie efektów specjalnych, poprzez uzupełnienie posiadanej przez Spółkę zaawansowanej technologii pozyskiwania danych do tworzenia elementów graficznych o efektywne technologie odwzorowywania charakterystyki akustycznej oraz zautomatyzowane narzędzia pozwalające na kojarzenie tych dwóch warstw, w sposób zapewniający wysoką immersję gracza. Zadania badawcze w Projekcie: 1.Opracowanie podstaw teoretycznych niezbędnych do opracowania koncepcji zautomatyzowanego systemu proceduralnego generowania efektów specjalnych w grach wideo z uwzględnieniem charakterystyki dźwięku i muzyki 2.Opracowanie koncepcji systemu 3.Opracowanie prototypów poszczególnych elementów systemu i ich integracja 4.Stworzenie środowisk testowych dla technologii w formie aplikacji pilotażowych w wersjach 3D, VR, mobile i weryfikacja technologii w środowisku zbliżonym do operacyjnego Zgodnie z art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.