Innowacyjny system do półautomatycznego tworzenia poziomów do gier platformowych
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Przedmiotem projektu jest stworzenie S&M (See & Make) Level Creator – innowacyjnego systemu do proceduralnego tworzenia kompozycji graficznej enviro do gier platformowych, którego działanie będzie się opierać na półautomatycznej kompozycji graficznej terenu opartej o paradygmat WYSIWYM. Kluczowym problemem badawczym jest brak dostępnego narzędzia pozwalającego na dowolne budowanie leveli w grach platformowych, za pomocą prostych brył tzw. grayboxów i automatyczną ich podmianę na określone elementy graficzne otoczenia. Brak technologii wspierającej tworzenie leveli przez proceduralną podmianę grayboxów na określone elementy otoczenia, przekłada się na czasochłonność pracy grafika (enviro artysta (EA)) manualnie tworzącego enviro i tym samym zwiększenie kosztów produkcji. Rozwiązanie 7LEVELS – S&M Level Creator – będzie pierwszym kompleksowym narzędziem technologicznym, które w sposób półautomatyczny pozwoli budować levele, podmieniając określone grupy brył (graybox) na wcześniej zdefiniowane elementy enviro, przy jednoczesnej możliwości indywidualnego edytowania wyjątków i nadawania im indywidualnych cech obiektu. W ten sposób narzędzie pozwoli osiągnąć znacząco szybszy stopień tworzenia leveli do tej pory nieosiągalny w środowisku gier platformowych. Kreator, jako narzędzie do tworzenia środowiska dla gier platformowych, będzie miał zarówno możliwość tworzenia gier w środowisku 2D, 3D oraz 2,5D. Wyróżniki rozwiązania: – skrócenie i optymalizacja czasu powstawania enviro, – możliwość rozbudowy enviro/ gameplayu, – kompatybilność kreatora do tworzenia enviro dla środowisk 2D, 2.5D, 3D, – automatyczne rozkładanie lightmap i lightprobe’ów. 7LEVELS osiągnie cel projektu dzi
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.