EduPython - platforma do nauki programowania z wykorzystaniem gry edukacyjnej
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).PRZEDMIOT PROJEKTU Przedmiotem projektu jest opracowanie metody dydaktycznej: zintegrowanego środowiska programistycznego dla języka programowania Python, wraz z przykładową grą przygodową i podręcznikiem wyjaśniającym zagadnienia nauki języka Python w stopniu początkującym, kierowane do grupy docelowej uczniów klas 6 – 8 szkół podstawowych i 1-4 szkół średnich. SPOSÓB OSIAGNIĘCIA CELÓW PROJEKTU Cele projektu zostaną osiągnięte poprzez realizację Badań Przemysłowych i Prac Rozwojowych, oddelegowanie i zatrudnienie pracowników niezbędnych do realizacji prac oraz zapewnienie środków na finansowanie przedsięwzięcia. Projekt będzie trwał 2 lata, wdrożenie nastapi w IV kwartale 2021 roku. Cele projektu zostaną odzwierciedlone we wskaźnikach projektu. ZADANIA W PROJEKCIE Projekt podzielony jest na 3 etapy: 1 Etap (Badania Przemyslowe) obejmie zaprojektowanie pierwszej wersji testowej narzędzia dydaktycznego – Platformy EduPython i przeprowadzenie badań społecznych, które będą miały na celu określenie możliwości technicznych i preferencji nauczycieli co do przedmiotowego narzędzia oraz przygotowanie zalożeń do podręcznika. 2 Etap (Badania Przemyslowe) obejmie ponowne testowanie przygotowanego w poprzednim zadaniu zintegrowanego środowiska gry przygodowej, następnie przygotowanie zasobów i kodów źródłowych oraz opracowanie i redakcję podręcznika. 3 Etap (Prace Rozwojowe) obejmie testy funkcjonalne i wydajnościowe zaimplementowanych funkcji i kodów oraz testy walidacyjne pod kątem skuteczności rozwiązania i funkcjonowania z zadaną liczbą użytkowników w środowisku produkcyjnym. GRUPY DOCELOWE Platforma EduPython będzie skierowana do szkół podstawowych i średnich.[…]
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.