Opracowanie prototypu silnika zarządzającego predykcją zachowań użytkowników
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X)Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Celem projektu jest połączenie kilkunastoletniego doświadczenia GameDesire w wydawaniu gier i prowadzeniu analiz heurystycznych kilkunastu milionów aktywnych graczy z efektywnością technologii uczenia maszynowego w celu maksymalizacji metryk jakościowych i przychodowych. Projekt koncentruje się na maksymalizacji przychodów poprzez wprowadzenie rekomendowanych przez algorytmy uczenia maszynowego pakietów nowych działań wobec użytkowników.? Cele operacyjne projektu:? 1. Opracowanie własnej technologii optymalizującej prędkość gromadzenia i przetwarzania danych – zapewniającej lepsze parametry od dostępnych rozwiązań chmurowych oraz minimalizującej ilość przetwarzanych danych w celu podniesienia efektywności działania analitycznych i minimalizujących koszty zewnętrznych technologii uczenia maszynowego.? 2. Opracowanie algorytmów analizujących zachowania graczy i pozwalających na konwersję do wyższych klastrów monetyzacji, poprzez właściwy wybór modelu, częstotliwości i charakteru spersonalizowanych działań promocyjnych wobec użytkowników.? 3. Opracowanie modelu analizy zachowań jednostkowych najbardziej wartościowych graczy i personalizacji działań wobec nich poprzez automatyzację części działań, w szczególności budowanie w czasie rzeczywistym spersonalizowanych ofert dedykowanych indywidualnym użytkownikom.? 4. Opracowanie unikalnego modelu współpracy algorytmów uczenia maszynowego GameDesire z silnikami uczenia maszynowego sieci reklamowych (model oparty o eventy) w celu pozyskiwania jak największej jakościowo grupy nowych użytkowników sklasyfikowanych przez algorytmy jako przyszłościowi wartościowi gracze;?
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.