Wzrost rozpoznawalności polskiej marki Re:sin Eyewear Jewelry na rynku międzynarodowym.
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca będzie realizował projekt w ramach Branżowego Programu Promocji dla Mody Polskiej. Jako miejsca prowadzenia działań promocyjnych wybrane zostały rynki następujących krajów: Włochy, Chiny, Stany Zjednoczone, Dania, Francja, Japonia, Niemcy oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Zakres działań promocyjnych będzie obejmował: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b: a) Targi Mido Milan (Mediolan/Włochy, luty/marzec 2020); b) Targi Shanghai SIOF (Szanghaj/Chiny, luty 2020); c) Targi Vision Expo East (Nowy Jork/USA, marzec 2020); d) Targi CIFF Copenhagen (Kopenhaga/Dania, sierpień 2020); e) Targi Silmo Paryż (Paryż/Francja, wrzesień 2020). 2. Organizacja indywidualnych, wyjazdowych misji gospodarczych: a) podczas trwania targów SILMO Paryż (Paryż/Francja, wrzesień 2019); b) podczas trwania targów IJT Tokyo (Tokio/Japonia, październik 2019); c) podczas trwania International Dubai Fashion Week (Dubaj/ZEA, 2020); d) podczas trwania targów Copenhagen Specs in Berlin (Berlin/Niemcy, październik 2020). 3. Usługa doradcza dotycząca umiędzynarodowienia na rynku chińskim. 4. Działania informacyjno-marketingowe: a) Nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja obcojęzycznych lub dwujęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Produkcja oraz emisja spotu informacyjno – promocyjnego. c) Przygotowanie (projektowanie i wdrożenia) obcojęzycznej strony internetowej. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.