Promocja oraz internacjonalizacja oferty usług firmy EXEON
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności oraz promocja marki firmy EXEON poprzez realizację zadań zgodnie z branżowym programem promocji branży części samochodowych i lotniczych. Wnioskodawca dokonał wyboru pozaunijnego rynku perspektywicznego – rynku amerykańskiego. Zakres rzeczowy przedmiotowego projektu obejmuje: Organizację 8 misji wyjazdowych (do USA, ZEA, Niemiec,Włoch, Portugalii), obejmujących spotkania na miejscu z potencjalnymi partnerami i klientami, udziałem w odbywających się w miastach gdzie realizowane będą misje konferencjach i targach w charakterze zwiedzającego, w tym zaplanowano udział w targach ILA Berlin Show automotive/ aviation Berlin w roku 2020, gdzie zorganizowane będzie stoisko narodowe. Udział w 5 imprezach targowych w charakterze wystawcy: imprezy motoryzacyjne w Niemczech, Chinach, Włoszech i dotyczące elektroniki w USA. Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym: wizytówek, ulotek, rollupów, gadżetów reklamowych oraz przygotowanie strony internetowej celem promocji marki produktowej Wnioskodawcy. Zakup kampanii promocyjnych w mediach elektronicznych, w tym kampanii adwords i publikacji artykułów sponsorowanych. Podczas realizacji wskazanych działań promocyjnych pracownicy EXEON prowadzić będą rozmowy oraz odbywać spotkania z potencjalnymi klientami celem zawierania nowych kontaktów biznesowych. Zakup gotowych elementów zabudowy stoiska, tj. panelu Marki Polskiej Gospodarki.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.