Rozwój ekspansji marki L37 na rynkach międzynarodowych.
SA 42799(2015/X) Projekt dotyczy realizacji zaplanowanych działań promocyjnych na rynkach międzynarodowych, w odniesieniu do możliwości jakie daje korzystanie z Programu promocji branży Moda Polska. Jako rynki perspektywiczne zdefiniowano rynek amerykanski, ukraiński oraz japoński, jednak działania będą realizowane również na rynkach europejskich (Francja, Dania, Włochy) w trakcie udziału w targach międzynarodowych i misjach gospodarczych. W ramach projektu zaplanowano zakres zadań spójny z wytycznymi zapisanymi w branżowym programie promocji. W ramach udziału w imprezach targowych każdorazowo przewidziano stoisko firmowe, zabudowane w systemie standardowym, ze zindywidualizowanym wystrojem. Na targi będą przygotowywane materiały promocyjne w postaci katalogów ofertowych, spotu reklamowego oraz gadżetów. Jedynie na targi w Kijowie firma pojedzie z misją gospodarczą w roli zwiedzającego. Firma Loft 37 działa na rynku w obecnej formie prawnej od 2013 roku, a wcześniej od 2011 roku jako spółka cywilna, posiada więc dobrze ukonstytuowane zaplecze organizacyjne i kadrowe. Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu w prowadzeniu działalności i dobrym wynikom finansowym, firma bez problemów sprosta wymaganiom finansowym związanym z realizacją projektu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.