Promocja marki NATURAL POLAND na rynkach międzynarodowych poprzez udział w Branżowym Programie Promocji dla Branży Polskich Specjalności Żywnościowych.
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca będzie prowadził projekt w ramach Branżowego Programu Promocji dla Branży Polskich Specjalności Żywnościowych. Działania założone w projekcie będą prowadzone na rynku chińskim, który wpisuje się w strategię ekspansji Wnioskodawcy. Projekt będzie obejmował swoim zakresem następujące działania: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b: a) Targi ANUFOOD CHINA, Pekin, Chiny, kwiecień 2023 r. b) Targi SIAL SHANGHAI, Szanghaj, Chiny, czerwiec 2022 r. c) Targi CHINA INTERNATIONAL FOOD EXHIBITION AND IMPORT FOOD EXHIBITION, Kanton, Chiny, czerwiec 2023 r. d) Targi TAIPEI INTERNATIONAL FOOD SHOW, Tajpej, Chiny, czerwiec 2023 r. e) Targi HKTDC FOOD EXPO HONG KONG, Hongkong, Chiny, sierpień 2023 r. 2. Działania informacyjno-promocyjne. a) Nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja obcojęzycznych lub dwujęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Produkcja oraz emisja spotu informacyjno – promocyjnego. c) Przygotowanie i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.