Internacjonalizacja firmy Willi na rynkach zagranicznych w ramach promocji branży mody polskiej
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 SA 42799(2015/X) Firma Willi planuje wziąć udział w branżowym programie promocji mody polskiej na rynkach Francji, Włoch, Rosji, Chin i Ukrainy. Firma planuje wziąć udział w 5 wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy: WHO IS NEXT 2020, Fashionweare 2019 i 2020, MIPEL 2019, China International Fashion Fair CHIC 2020. W ramach udziału w targach firma przygotuje także panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki. Firma weźmie udział w 2 wyjazdowych misjach gospodarczych do Rosji i na Ukrainę. W ramach misji gospodarczej firma odwiedzi 2 wydarzenia targowe: CPM Moskwa 2019, Kyiv Fashion 2020. W ramach działań informacyjno-promocyjnych projektu firma przeprowadzi także dodatkowe działania promocyjne: zleci przygotowanie i produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych oraz przygotowanie obcojęzycznej strony internetowej. Projekt dotyczy promowania produktu i marki produktowej firmy przy wykorzystaniu założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany z własnych środków wnioskodawcy i z otrzymanej dotacji w formie zaliczki i refundacji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.