Rozwój marki Bless me poprzez udział w targach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja planu eksportu poprzez organizacje wyjazdów promocyjnych i udział w targach handlowych firmy ECMiCH „Make-Up Artist” Aneta Kolendo-Borowska., a także budowa i wzmacnianie pozycji marki „Bless Me” na rynku międzynarodowym. W ramach zadań realizowanych w programie Go to Brand beneficjent ma zamiar wystąpić jako wystawca na imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się na terenach Europy oraz Ameryki Północnej. Poprzez promocję swoich produktów w ww. miejscach planujemy nawiązać współprace z wieloma potencjalnymi klientami. Rozpowszechnienie naszej oferty na rynkach zagranicznych spowoduje wzrost eksportu i napędzi rozwój firmy. Wnioskodawca wybrał 6 rynków docelowych w tym 5 perspektywicznych w celu zaprezentowania swojego produktu. Te rynki to: – Włochy – Zjednoczone Emiraty Arabskie – Rosja – Japonia – Stany Zjednoczone Wybrane targi zostały dopasowane wedle kategorii w której możliwe jest pokazywanie innowacyjnych produktów branży kosmetycznej. W ramach projektu wnioskodawca zorganizuje wpis, promocje oraz udział firmy oraz jej 3 pracowników. Marka kosmetyków Bless Me dba nie tylko o zdrowie kobiet ale również o środowisko. Dzięki wykorzystaniu szkła jako opakowanie na mineralne i naturalne kosmetyki dbamy o brak sztucznie wytworzonych odpadów, które zagrażały by środowisku. Projekt przyczynia się do rozwoju polskiej branży kosmetyków poprzez promocję naturalnych produktów marki Bless Me.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.