Internacjonalizacja przedsiębiorstwa na nowych rynkach zagranicznych
Niniejszy projekt polega na wdrożeniu nowego modelu biznesowego przedsiębiorstwa Sanit-Plast, który został określony w opracowaniu „Model biznesowy związany z internacjonalizacją działalności” przygotowanym przez firmę MK Media Świat w okresie 26.06.2019-10.07.2019. Dzięki realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia możliwa będzie ekspansja firmy na nowe zagraniczne rynki zbytu tj. rynek belgijski, austriacki i brytyjski, a to z kolei przełoży się na wzrost przychodów z eksportu. Produkty przeznaczone do internacjonalizacji w ramach niniejszego wniosku to deska toaletowa Idol oraz deska toaletowa Delfi. Wdrożenie modelu internacjonalizacji odbywać będzie się w szczególności poprzez następujące działania: 1. Nabycie środków trwałych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności 2. Nabycie usług doradczych dotyczących przygotowania do wdrożenia nowego modelu biznesowego 3. Udział w międzynarodowych targach ISH we Frankfurcie nad Menem Dzięki realizacji projektu przedsiębiorstwo zyska okazję do zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców, a efektem uczestnictwa w targach będzie także możliwość zapoznania się z obecnymi trendami na światowym rynku wyposażenia i materiałów budowlanych, czemu sprzyjać będą spotkania, rozmowy handlowe czy też samo zwiedzanie stoisk wystawienniczych innych podmiotów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.