Wzrost konkurencyjności As-Babuni Sp.z o.o. poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej
Wszystkie planowane działania w ramach projektu wynikają z rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej i są to: 1. Wprowadzenie do produkcji nowej linii wafli smakowych z dodatkiem mąki owsianej o przedłużonej świeżości i w nowej formie opakowania 2. Stworzenie BRAND BOOK’a(systemu identyfikacji wizualnej) dla nowej marki przekąsek 3. Wprowadzenie do produkcji nowego rodzaju produktu makaronowego, jajecznego – wstążeczka 4. Stworzenie BRAND BOOK’a dla marki AS BABUNI 5. Stworzenie DESIGN BOOKA wraz z projektami opakowań i modelowym procesem wzorniczym Powyższe umożliwi wprowadzenie innowacji: • Produktowych 1. Linia wafli smakowych o przedłużonej świeżości z dodatkiem mąki owsianej 2. Makaron jajeczny – wstążeczka • Marketingowej 1. Stworzenie BRAND BOOK’a (systemu identyfikacji wizualnej) dla produktów i marki AS BABUNI 2. Projekt DESIGN BOOK’a dla produktów i marki AS BABUNI • Organizacyjnej 1. Projekt modelowego procesu wzorniczego z uwzględnieniem działań marketingowych 2. Powołanie lub wyodrębnienie ze struktur firmy stanowiska DESIGN MANAGERA
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.