Wzrost konkurencyjności WŁADYSŁAW CHROBAK FIRMA WALTER dzięki wdrożeniu rekomendacji strategii wzorniczej
Projekt polega na wdrożeniu rekomendacji zawartych w zatwierdzonej przez PARP strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I tj. przeprowadzeniu działań, których końcowym rezultatem będzie wprowadzenie na rynek innowacji. Zakres działań rekomendowanych (szczegółowy opis w cz. VIII wniosku) obejmuje: -zakup środków trwałych i usług doradczych w celu wprowadzenia innowacji produktowych, -zakup usług doradczych w celu wprowadzenia zmian wzorniczych oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej. Zakres działań wynika z konieczności rozwiązania zdefiniowanych w trakcie audytu problemów wzorniczych m.in.: – konieczność poprawy jakości identyfikacji wizualnej i materiałów graficznych oraz przeprowadzenie prac brandingowych, – uspójnienie komunikacji wizualnej na produktach, – zbudowanie, określenie i scalenia kodu kolorystycznego produktów, materiałów reklamowych i samego logotypu, – opracowanie spójnych wytycznych dotyczących cech wspólnych dla wszystkich urządzeń i stylistyki linii produktowych, – stopniowe eliminowanie analogowych interfejsów w oferowanych urządzeniach, – brak satysfakcjonującego wykończenia powierzchni płaskich, – brak asortymentu dedykowanego największym podmiotom Zaplanowane w projekcie działania wynikają z rekomendacji i są zbieżne z wizją rozwoju firmy a zakres rekomendacji szczegółowo uzasadniono w Strategii Wzorniczej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.