Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa Łukasz Jaguś REKLAMA 360 poprzez udział w targach.
W ramach projektu Wnioskodawca Łukasz Jaguś REKLAMA 360 jako dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo w branży reklamowej, zgodnie z posiadanym planem rozwoju – planem internacjonalizacji prowadzonej działalności, zaplanował udział w trzech wydarzeniach targowych o charakterze międzynarodowym, które odbędą się w Polsce 2 2020 roku: 1.RemaDays Warsaw 2020 – 12-14.02.2020 2.Festiwal Marketingu i Druku Warszawa 2020 – wrzesień 2020 3.Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA 2020 Kraków – 04-06.11.2020 W ramach planowanego projektu ujęto komplet działań niezbędnych do uczestnictwa Wnioskodawcy w imprezie targowej w tym m.in.: wynajem i zabudowa powierzchni targowej, obsługa tłumacza, transport, zakwaterowanie i diety dla uczestników oraz zakup i transport materiałów reklamowych. W wyniku realizacji projektu przedsiębiorstwo Wnioskodawcy wprowadzi swoją ofertę na nowy rynek zagraniczny, na którym dotychczas nie oferowało swoich produktów. Umowa handlowa podpisana przez Wnioskodawcę z zagranicznym odbiorcą zapewni realizację wskaźnika Liczba kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwa wsparte w zakresie internacjonalizacji – 2 szt. Zawarcie umowy o dofinansowanie zapewni realizację wskaźnika liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie (CI1). Środki finansowe na realizację projektu będą pochodziły ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.