Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zakup wyposażenia oraz wprowadzenie innowacyjnych usług i technologii z wykorzystaniem wyników prac B+R w Alpinjet sp. z o. o.

kategoria
nazwa beneficjenta
ALPINJET SP. Z O. O.
wartość projektu
662 970,00 zł
dofinansowanie z UE
242 550,00 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
m. Poznań
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
1.5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest dywersyfikacja i udoskonalenie oferowanych przez Alpinjet usług. W tym celu zakupiony zostanie jeden środek trwały – agregat typu Ultra High Pressure z funkcją ciągłego monitoringu i predykcji wraz z osprzętem. Projekt umożliwi wdrożenie wyników prac B+R przeprowadzonych na zlecenie Wnioskodawcy. Odpowiada oczekiwaniom rynku, w tym klientów Spółki – zakładów przemysłowych oraz wykonawców robót budowlanych.Zakupione wyposażenie umożliwi poszerzenie asortymentu i udoskonalenie obecnej oferty poprzez wprowadzenie nowej usługi cięcia stali oraz betonu od wewnętrznej strony elementów infrastruktury przemysłowej, wykorzystywanej w pracach rozbiórkowych oraz wprowadzenia udoskonalonych usług czyszczenia i kucia betonu:- Udoskonalona usługa czyszczenia wysokociśnieniowego – usuwanie ultra twardych osadów,- Udoskonalona usługa czyszczenia stali do klasy S.A. 3.0.- Udoskonalona usługa hydrodynamicznego kucia betonuProjekt zakłada wprowadzenie:- 1 innowacji produktowej (na poziomie kraju) – usługi cięcia stali oraz betonu od wewnętrznej strony elementów infrastruktury przemysłowej,- 1 innowacji procesowej (na poziomie świata) – technologii autodiagnostyki i predykcji w procesie technologicznym z wykorzystaniem agregatu typu Ultra High Pressure- 1 innowacji nietechnologicznej (organizacyjnej) (na poziomie świata) – wdrożenie nowych sposobów komunikacji miedzy poszczególnymi stanowiskami w zakresie przepływu informacji Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie – 1Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje – 1Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw (dotacje) 420 420 zł. Liczba zakupionych środków trwałych-1

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.