Działania podnoszące rozpoznawalność marki BELMAM na rynkach zagranicznych.
SA 42799(2015/X) Podstawą przedmiotowego projektu jest Branżowy Program Promocji dla Branży Meblarskiej. Działania promocyjne będą prowadzone w następujących krajach: Holandia, Francja, Dania, Niemcy, Japonia, Stany Zjednoczone oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. W trakcie realizacji projektu będą prowadzone następujące działania: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b. a) Targi ShowUP (Amsterdam/Holandia, wrzesień 2019); b) Targi Maison&Objet (Paryż/Francja, wrzesień 2019); c) Targi Playtime Paris (Paryż/Francja, styczeń/luty 2020); d) Targi CIFF Youth (Kopenhaga/Dania, styczeń/luty 2020); e) Targi Ambiente (Frankfurt/Niemcy, luty 2020); f) Targi Playtime Tokio (Tokio/Japonia, lipiec/sierpień 2020); g) Targi Playtime Nowy Jork (Nowy Jork/USA, sierpień 2020). 2. Organizacja indywidualnych wyjazdowych misji gospodarczych do: a) Francji podczas trwania targów Playtime Paris w czerwcu/lipcu 2019 roku; b) Niemiec w listopadzie 2019 roku; c) Zjednoczonych Emiratów Arabskich podczas trwania targów Index Dubai we wrześniu 2020 roku. 3. Dodatkowe działania promocyjne: a) materiały informacyjno-promocyjne, b) obcojęzyczna strona internetowa lub moduł, c) spoty reklamowe promujące markę. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.