Ekspansja międzynarodowa firmy Fun-Media poprzez udział w targach branżowych oraz działania promocyjne.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja planu eksportu poprzez organizacje wyjazdów promocyjnych i udział w targach handlowych firmy Fun-Media Sp. z o.o., a także budowa i wzmacnianie pozycji marki Fun-Media na rynku międzynarodowym. W ramach zadań realizowanych w programie Go to Brand beneficjent ma zamiar wystąpić jako wystawca na imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się na terenach Europy oraz Ameryki Północnej. Poprzez promocję swoich produktów w ww. miejscach planujemy nawiązać współprace z wieloma potencjalnymi klientami. Rozpowszechnienie naszej oferty na rynkach zagranicznych spowoduje wzrost eksportu i napędzi rozwój firmy. Wnioskodawca wybrał 5 rynków docelowych w tym jeden perspektywiczne w celu zaprezentowania swojego produktu. Te rynki to: – USA – Australia – Niemcy – Wielka Brytania Wybrane targi zostały dopasowane wedle kategorii w której możliwe jest pokazywanie innowacyjnych produktów oraz usług elektronicznych. W ramach projektu wnioskodawca zorganizuje wpis, promocje oraz udział firmy oraz jej 3 pracowników. Firma Fun Media ma zamiar promować Polską Branże IT poprzez promocje e-learningu
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.